شناسه خبر : 109892
پنجشنبه 30 فروردين 1403 , 14:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عملکرد بیمه " دی" در خدمت دهی به ایثارگران بررسی می‌شود

فاش نیوز - معاون رییس جمهور و رییس بیناد شهید و امور ایثارگران گفت: باتوجه به متفاوت بودن اظهارات مسوولان بیمه دی با رضایت مندی جامعه ایثارگری خدمت عملکرد این بیمه بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایرنا" سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی" روز پنجشنبه در جمع خانواده های شهدای شهرستان دشتی استان بوشهر اظهار کرد: مسوولان بیمه دی اعلام می کنند با تمام مراکز درمانی برای خدمات دهی به جامعه ایثارگری طرف قرارداد هستند و پرداخت ها هم بروز است اما گزارش گیرندگان خدمت با این اظهارات متفاوت است.

وی یادآور شد: به لطف دولت و مجلس شورای اسلامی اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۲ سال اخیر چند برابر شده است.

معاون رییس جمهور و رییس بیناد شهید و امور ایثارگران افزود: سرانه بیمه تکمیلی تا سال گذشته سه برابر شده و ۱۰۰درصد منابع نیز به بیمه پرداخت شده است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: نمی پذیریم که دولت و مجلس در تامین منابع اهتمام داشته باشند اما رضایت مندی از عملکرد بیمه حاصل نشود.

وی تصریح کرد: وقتی تفاوت بین رضایت مندی خانواده های ایثارگر با اظهارات مسوولان بیمه وجود داشته باشد بطور حتم اشکالی در کار هست که باید علل آن بررسی و مسوولان مربوطه پاسخگو باشند.

معاون رییس جمهور و رییس بیناد شهید و امور ایثارگران گفت: درحالیکه متوسط رشد پرداخت حقوق کارمندان دولت در سالجاری ۲۰درصد است اما بدلیل توجه دولت سیزدهم به موضوع شهید و شهادت و والدین آنها در مدت سه سال اخیر میزان پرداخت مستمری سه برابر شده و امسال نسبت به پارسال ۲ برابر شده است.

وی افزود: هرچند باید برای بهبود شرایط اقتصادی عمومی جامعه با کنترل تورم و بهبود وضعیت اقتصادی تلاش شود که مورد توجه دولت هم است اما افزایش اعتبارت در راستای کاهش آلام و مشکلات خانواده ایثارگران قابل تقدیر است.

قاضی زاده هاشمی رشادت زنان و مردان غیور استان بوشهر را یادآورشد و گفت: حماسه آفرینی رزمندگان این استان باعث شده تا در نبرد مستقیم با امریکا هیمنه پوشالی شیطان بزرگ در خلیج فارس شکسته شود.

اینستاگرام
اعتراف و خود زنی پس از سه سال کتمان واقعیت ها :
معاون رییس جمهور و رییس بیناد شهید و امور ایثارگران گفت: باتوجه به متفاوت بودن اظهارات مسوولان بیمه دی با رضایت مندی جامعه ایثارگری خدمت عملکرد این بیمه بررسی می‌شود.
سلام
خاک برسرسازمانی که رئیسش علنی بگه که بیمه دی ازخدمات رساندن به ایثارگران صددرصدراضی هست ولی بگفته خانواده شهداوایثارگران که ازمشتریان اصلی بیمه دی هستند میگن ما صددرصدازبیمه دی ناراضی هستیم ماخانواده شهداوایثارگران بطورکامل بایدگفت که اصلا بیمه تکمیلی نداریم این چه مسئولی هست که آقای رئیسی رئیس جمهورمحترم آن رابه ریاست بنیاد شهید وامورایثارگران گذاشته است این چه رئیسی هست که بعد۳سال نمیدونه که خانواده شهدا وایثارگران ازبیمه دی صددرصدناراضی هستندتازه باکلی اگرامامیگه بایدبریم بررسی کنیم ببینیم چه میشوددراین مدت ۳سال چه برسربنیادشهیدوامورایثارگران آمده که رئیس بنیادشهید اززیردستانش اطلاع نداره پس آقای قاضی‌زاده این ۳سال کجابودی که بازهم شک داری اینقدرازبودجه اضافه صحبت نکن که مااتفاقعا به همین ۳برابرشدن بودجه بنیادشهید اعتراض داریم پس این همه بودجه بیت المال کجامصرف شده چون حدود۲۰درصدبودجه که اضافه شده به حقوق ودرمان ایثارگران مربوط هست سوال ماازشمامسئولین بنیادشهید وامورایثارگران این هست پس اگه بودجه چندین برابرشده چراحتی ۵درصدبحقوق ایثارگران نبایداضافه بشه اشتباه نشه میدانم ۲۰درصداضافه شده ازبقیه بودجه که بگفته خودایشان بودجه حدود۳بابرشده بیمه تکمیلی که ازقبلترهم کمترشده حقوقی ویاخدمات دیگه ای هم به ماایثارگران ندادندپس بایدازمسئولین بنیادشهید پرسید اینهمه پول راکجابردندکه خودشون هم ازمصرف آن درجا اطلاع ندارندفقط هرموقع مسئولین بیمه دی فاکتورسازی کردندبنیاد شهید وامورایثارگران هم تمام وکمال پول بی زبان بیت المال رابه جیب اختلاس گران بیمه دی ریختندوای بحالتون آدمهای پرادعا
سلام فاش نیوز عزیز، منه جانباز مجروح، با هزاران بیماری و مشکلات به هر مطب دکتر و بیمارستان مراجعه می کنند اول هزینه خود را نقدی دریافت می‌کنند فاکتور بگیر!اما با مراجعه به بیمه دی و ثبت شد بعد از حداقل یک ماه با کسورات من‌درآوردی یک چهارم پرداخت می کنند، در حالی که دکتران و آزمایشگاها و....تمام و کمال هزینه خود را از جانباز دریافت شده است آیا این عدالت است
بیمه دی کجای زندگی ایثارگرانه؟ سالها بین بیمه ایران و بنیاد تفاهم نامه بود برای بالا کشیدن بودجه بنیاد حالا بین بیمه دی و بنیاد... درمان ایثارگران چی میشه این وسط؟ پر از ابهام و غیر شفاف!
سال‌های پیش،بیمه ی ایران،حداقلش تحقیر کننده ی جامعه ی ایثارگری نبود،کوپن هایش که معروف بودن،نزد تمام بیمارستانها و درمانگاه‌ها ارزشمند ومعتبر بود،،اینکه بنیاد می‌گوید ما مناقصه بر گزار میکنیم و بیمه ایران قبول نمیکند،قصه هست!!! ما در شهرمون یک دکتر داشتیم که۲۰ سال به جامعه ی ایثارگری خدمت میداد و تمام خانواده ایثارگری رضایت کامل از ایشون رو داشتند،حتی زمانی که همه ی دکترها همکاریشون رو با بیمه دی قطع کردن، ایشان خدمات میداد تا چندوقت پیش که رفتم و دیدم ایشان هم قطع همکاری زدن،بنده به شوخی گفتم،دکترجان شماهم،،گفت نه من قطع همکاری نکردم!!!؟بیمه دی،گفتن شما خیلی دارو مینویسی و اونها قطع کردن!!!!! خواستم به آقایون در بیمه ی دی عرض کنم،دارو کالای لوکس نیست و وقتی دکتر تشخیص آن دارو رو میدهد،اون وقت شما نگران این هستید که ورشکسته بشید و همین طرز تفکر دربیمه دی هست،که هر دو طرف چه پزشک و چه مریض باعث عدم خدمت صحیح ورضایتمندی میشود.
سلام وقت بخیر هزینه‌های درمانی را کی میده تمام مدارک کپی شده تحویل میگرند هزینه‌های درمان کی میدهند خدا میداند
خداوند نظری کند شربیمه دی وبانک دی را از سر ما ایثارگران کوتاه نمایید.
سلام ادب.
بنده ۲۶ماه جبهه بودم ایامیتونم بیمه دی بشوم چون بازنشسته تامین اجتماعی هستم ممنونم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi